Micki♥

gymnastik is my life <3

30 april -

Kategori: Allmänt

Hejhej , jag har inte bloggat för att jag har haft väldigt mycket läxor & allt är bara liter svårt.
 
Men just nu så sitter jag vid datorn & gör lite läxor. Min mamma & pappa är i göteborg just nu så min mormor 'passar' oss , mina småsyskon. Vi ska snart äta min mormors kyckling något ;) Just det , de är ju maj bål , eller något sånt , hehe :D  Och imån onsdag den första maj så är vi lediga , fan vad gött! :D 
Men nu måste jag dra !
 
puss&kram;*

Kommentarer

  • sandra säger:

    Heej! du har också en väldigt fin blogg! :)

    2013-05-02 | 16:40:17
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/sandraangelica
  • Linn säger:

    Jättefin blogg du har!
    Jag driver en inspirationsblogg där jag dagligen uppdaterar med igenkännande texter på fina bilder för att både inspirera andra, men även mig själv i en ibland rätt tråkig vardag. Kika gärna in :)
    girlyinspiration.blogg.se

    2013-06-09 | 11:28:10
    Bloggadress: http://girlyinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här: